KAKŠNI SO ODZIVI NA MOJE USPOSABLJANJE V PODJETJIH, S KATERIMI ŽE DALJ ČASA SODELUJEM:

 

Gospa Tatjana Kadunc je bila v družbi TBP d.d., Lenart glede na specifične potrebe našega podjetja predhodno na določenih razgovorih in med različnimi ponudniki izbrana za najprimernejšo izvajalko večkratnega  strokovnega  izobraževanja na tematiko VODENJE IN MOTIVACIJA  ter REŠEVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJ.

Izobraževanje je potekalo v več segmentih,  za različne strokovne strukture zaposlenih v TBP d.d. Lenart (vodje oddelkov, sektorjev in srednji management-delovodje).Učinki izobraževanja so bili v družbi vidni takoj in tudi dolgoročna zaznavamo določeno pozitivno sinergijo izvedenih izobraževanj.

Gospa je bila zelo prilagodljiva, natančna,  izvirna, domiselna in samoiniciativna. Ima dobre predhodne reference iz obstoječih in preverjenih informacij o izvajanju podobnih izobraževanj in  poseduje znanja, ki so za izvajanje konkretnih izobraževanj odraslih oseb nujno potrebna. Brez pomisleka bi gospo Tatjano priporočali za izvajalko strokovnih izobraževanj tudi drugim.

TBP, Tovarna boudemov in plastičnih mas, d.d., Lenart, Danica Hižman, vodja kadrovsko pravne službe

 

Mag. Tatjana Kadunc je v letu 2010 in 2011 izvedla v podjetju Cinkarna Celje d.d. intenzivno usposabljanje s področja KOMUNIKACIJE-VODENJA IN MOTIVACIJE za deset skupin naših vodilnih in vodstvenih sodelavcev(1.,2. in 3. nivo vodenja).

Delo na delavnicah je potekalo intenzivno, interaktivno in v zelo sproščenem okolju. Pomembno je bilo, da smo si skupaj s predavateljico, ki nas je izredno dobro vodila skozi celoten proces usposabljanja, izoblikovali in postavili standarde komuniciranja za reden in učinkovit način komuniciranja v  našem podjetju.

Kratkoročni učinki so se pokazali predvsem v načinu razmišljanja oz. zavedanje o pomembnosti mehkih veščin vodenja, ki so se operativno začeli izkazovali z izrekanjem pohval, konstruktivno izraženo kritiko in sprotnim reševanja težav oz. konfliktov. Dolgoročno se učinki kažejo predvsem v večji učinkovitosti delegiranja nalog ter časovno omejenih oz. produktivneje vodenih sestankih. Vsi kratkoročni in dolgoročni učinki so učinkoviti pripomoček k uspešnejšem vodenju zaposlenih in vodijo k vzpostavitvi boljših medsebojnih odnosov v podjetju.

CINKARNA CELJE d.d., Celje, Marko Cvetko, član uprave – delavski direktor, vodja kadrovsko pravne službe

 

Udeleženci njenega predavanja izredno pozitivno ocenjujejo tako vsebino kot tudi izvajanje gospe Kadunčeve. Predavateljica zna ustvariti zelo sproščeno in ustvarjalno vzdušje. Znanje, ki so ga pridobili na seminarju s pomočjo praktičnih vaj, je uporabno tako na strokovnem, kot na osebnem področju. Ker so bili udeleženci osnovnega programa izredno zadovoljni so izrazili željo po nadaljevanju, zato smo tudi organizirali nadaljevalni program.

REVOZ d.d., Novo mesto

 

V SKB banki imamo s sodelovanjem z mag. Tatjano dobre izkušnje. V štirih letih smo z njeno pomočjo na osmih 5-dnevnih delavnicah ANDRAGOŠKO USPOSABLJANJE MENTORJEV IN INŠTRUKTORJEV usposobili 92 sodelavk in sodelavcev, ki v vlogi mentorjev in inštruktorjev ali vodij posredujejo svoje znanje drugim.

Pridobili so znanje o učinkovitem komuniciranju pri prenosu znanj, zavedanje o tem, kako pomembna je priprava na predavanje, spremljanje odzivov udeležencev med predavanjem in vzdrževanje pozornosti udeležencev ves čas predavanja ter še mnogo koristnih nasvetov o tem, kako kakovostno in učinkovito učiti druge.

Sodelavke in sodelavci so bili z izvedbo delavnic izredno zadovoljni. Predvsem jim je bilo všeč zelo aktivno delo, saj se je vsak imel priložnost preizkusiti v vlogi predavatelja. Zelo dobrodošle so bile pohvale in konstruktivne kritike s strani ostalih udeležencev, kajti tako odkritih mnenj najbrž ne dobimo nikoli več. Delavnice so bile začinjene še s predvajanjem poučnih video filmov, kar je tudi pritegnilo pozornost udeležencev. Z delavnicami bomo v SKB banki nadaljevali, toplo pa jih priporočamo tudi drugim.

SKB BANKA d.d., Ljubljana, Brigita Bernik, kadrovska služba

 

Magistra Tatjana Kadunc je v marcu 2001 v Poslovnem sistemu Mercator, d.d., Ljubljana izvedla 8 delavnic na temo MOTIVIRANJA ZAPOSLENIH, IZREKANJE POHVALE IN KONSTRUKTIVNE KRITIKE, OCENJEVANJE ZAPOSLENIH IN IZVAJANJA LETNIH RAZGOVOROV.

Delavnice so potekale po 1 delovni dan po 8 andragoških ur in vanje so bili vključeni vsi vodstveni kadri Mercator, d.d., tako da je posamezno skupino sestavljalo cca. 30 udeležencev. Že pri sami pripravi programa je ga. Kadunc pokazala veliko dinamičnost, odgovornost, strokovno usposobljenost, motiviranost in posluh za prilagajanje potrebam in zahtevam Mercatorja. Delavnice so vključevale različne moderne metode pristopanja k udeležencem, njihovega motiviranja in aktivnega vključevanja v samo izvajanje programa, tako da je delo v delavnicah potekalo v sproščenem in kreativnem duhu.

Sami udeleženci delavnic so izrazili veliko zadovoljstvo z vsebino in načinom dela ge. Kadunc. Pogosto so tudi izražali željo po organiziranju ‘ponovitvene’ delavnice prihodnje leto ter organiziranju podobnih delavnic z drugačno vsebino.

MERCATOR d.d., Ljubljana, Aljoša Prajs, direktor kadrovskega sektorja

 

Profesionalnost, strokovnost in velika prilagodljivost udeležencem, je le nekaj lastnosti, ki odlikujejo seminarje gospe mag. Tatjane Kadunc. Podjetja Sava Tires d.o.o., Goodyear EPE d.o.o., Sava d.d. in njene hčere, z gospo Kadunc uspešno sodelujejo od leta 2000 dalje. Do sedaj smo skupaj izpeljali eno krajšo in pet daljši delavnic na temo USPEŠNEGA POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA IN RETORIKE. Udeleženci so bili z vsebino delavnice in samim vodenjem zelo zadovoljni. Predvsem so pohvalili veliko število uporabnih vaj in nastopov, s katerimi so korenito izboljšali svoje obnašanje in nastopanje v družbi.

SAVA d.d., Kranj, Vanda Pečjak, podpredsednik za kadre

 

Pridobivanju ustreznih komunikacijskih veščin prav vseh zaposlenih v NLB že vrsto let namenjamo veliko pozornost. Izvajalce naših izobraževalnih programov izbiramo med najkompetentnejšimi strokovnjaki. Z gospo Tatjano Kadunc  uspešno sodelujemo že od leta 1996. Programov Retorika 1. del – uspešno poslovno komuniciranje in Retorika 2. del – uspešno poslovno nastopanje se je skupno udeležilo že okoli 400 zaposlenih. Ker našim zaposlenim ponujamo ciljno usmerjeno izobraževanje, od izvajalcev pričakujemo, da svoja izvajanja prilagajajo našim zahtevam oz. potrebam  zaključenih skupin. Tatjani Kadunc to prav gotovo uspeva, saj zna povezati stroko, zahteve naše banke in pričakovanja posameznih udeležencev njenih programov. Zelo uspešno je bilo npr. izpopolnjevanje sedmih skupin naših komercialistov za uspešno komunikacijo po telefonu (Teledom). Po dosedanjih izvedbah že lahko trdimo, da so cilji izobraževanja na programih , ki jih vodi gospa Kadunc, doseženi. Tudi udeleženci izražajo navdušenje nad njenim  izvajanjem: »vsebino podaja zelo razumljivo, dinamično, je zelo prijazna, izraža pozitivno energijo«. Priznavajo ji konstruktiven način vodenja programa, prizadevnost pri izvajanju praktičnih vaj, predvsem pa visoko strokovnost. Večina udeležencev ocenjuje, da jim bo pridobljeno znanje in  izkušnje pridobljene na izobraževalnih programih, ki jih izvaja gospa Kadunc, v veliko pomoč tako pri delu v banki, kot v privatnem življenju.«

NOVA LJUBLJANSKA BANKA d.d., Ljubljana, Manica Savinek Cvikl, svetovalka za razvoj kadrov, in Sonja Veber Mihor, vodja Izobraževalnega centra

 

Magistra Tatjana Kadunc je v letu 2002 v Petrolu d.d. izvedla tri 4-dnevne učne delavnice na temo USPEŠNO VODENJE PRODAJNEGA POGOVORA PO TELEFONU (ZAČETNI DEL USPOSABLJANJA – 23 učnih ur) in REŠEVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJ, ODNOS S TEŽAVNO STRANKO (NADALJEVALNI DEL USPOSABLJANJA – 20 učnih ur). Po določenem času smo izvedli še 10 urni IZPOPOLNJEVALNI DEL USPOSABLJANJA, kjer so udeleženci utrdili že pridobljeno znanje ter 20 urno OSVEŽITVENO USPOSABLJANJE, kjer smo analizirali prodajne razgovore udeležencev s strankami po telefonu »v živo«.

Z njeno pomočjo smo usposobili 50 zaposlenih v KLICNEM CENTRU, ki delajo na področju prodaje kurilnega olja po telefonu. Prav tako je mag. Tatjana Kadunc izvedla 10 urno izpopolnjevalno usposabljanje za poslovodje bencinskih servisov z razvozom kurilnega olja.Mag. Tatjana Kadunc je uspešno usposobila 2 mentorja, inštruktorja, ki preverjata za pridobljeno znanje in izkušnje pri sodelavcih in prenašata novo znanje stalno zaposlenim in novim sodelavcem.Udeleženci pridobljeno znanje uporabljajo in jim je v pomoč pri vsakdanjem delu.

PETROL d.d., Ljubljana, Sektor ravnanje s človeškimi viri, vodja službe za izobraževanje Melita Tušar, univ. dipl. org.

 

V septembru in oktobru 2002 je mag. Tatjana Kadunc za dve skupini naših zaposlenih izpeljala tridnevno delavnico (30 ped. Ur) z naslovom USPEŠNO POSLOVNO KOMUNICIRANJE – RETORIKA-UČINKOVIT JAVNI NASTOP, USPOSABLJANJE INTERNIH PREDAVATELJEV V PODJETJU.

K sodelovanju smo jo povabili zaradi posodabljanja sistema pripravništva, in sicer je usposabljala bodoče predavatelje – inštruktorje za uspešno predstavitev svoje organizacijske enote pripravnikom.

V vsaki skupini je bilo po 12 udeležencev. Udeleženci so bili z usposabljanjem zelo zadovoljni, kar so izrazili tudi v anketnih vprašalnikih, ki so jih izpolnjevali na koncu delavnice. Pri tem so na petstopenjski lestvici ocenjevali uporabnost posredovanih vsebin pri delu, učno gradivo, strokovnost, sistematičnost in zanimivosti posredovanja vsebin. Vse postavke so ocenili z oceno zelo dobro (nad oceno 4).

Da so bili predavatelji dobro usposobljeni, so potrdile tudi povratne informacije udeležencev prvega izobraževanja za pripravnike po novem sistemu, saj so predavatelje ocenili kot zelo dobro pripravljene in zanimive. Glede na vse povratne informacije, ki smo jih dobili s sodelovanjem z ga. Kadunc, se bomo tudi v bodoče po potrebi posluževali njenih delavnic.

BANKA KOPER, d.d., Oddelek kadrovskih zadev, Katja Kozlovič in Markos Ventin

 

Gospa. Tatjana Kadunc, magistra pedagogike in sociologije kulture, je v Krki, tovarni zdravil, Novo mesto izvedla v obdobju 2002/03 tri seminarje, in sicer: RETORIKO, 30 učnih ur, UČINKOVITO KOMUNICIRANJE, 40 učnih ur ter REŠEVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJ, ODNOS S TEŽAVNO STRANKO,  20 učnih ur. Vsi trije seminarji so potekali v obliki delavnice.

Najprej je ga. Kadunčeva udeležencem posredovala osnovno teorijo. V nadaljevanju sta bila seminarja namenjena intenzivni delavnici. Vsi udeleženci so sodelovali s samostojnimi nastopi z določeno in izbirno vsebino. Skupna ocena vseh je bila, da so z odličnim vodenjem ge. Kadunčeve z lahkoto premagovali začetno tremo in si pridobili veliko konkretnih napotkov za samostojne predstavitve in komunikacijo s strankami, sodelavci. Pridobljeno znanje je vsem dvignilo samozavest do zavidljive mere in ocenjujejo, da ga bodo lahko koristno uporabili na delovnem mestu kot tudi v privatnem življenju.To mnenje izdajamo kot referenco za uspešno sodelovanje z go. Kadunčevo.

KRKA, tovarna zdravil, d.d., Novo mesto, Bojka Kmet in Alenka Kralj-Pučko

 

V KOLINSKI Ljubljana smo od jeseni 2003 z magistro Tatjano Kadunc izvedli 5 delavnic s področja komunikacije za vodilne in vodstvene delavce z naslednjimi temami: VODENJE IN MOTIVACIJA, VODENJE V ČASU HITRIH SPREMEMB, VODENJE DISKUSIJ NA SESTANKIH, KOMUNIKACIJE S TEŽAVNIMI STRANKAMI, REŠEVANJE KONFLIKTNIH SITUACIJ, TER KAKO V PODJETJU DOSEČI POPOLNO KAKOVOST.

Udeleženci so bili z vsebino in izvajanjem izredno zadovoljni. Delo je potekalo v sproščenem in ustvarjalnem vzdušju. Gospo Tatjano Kadunc so ocenili kot osebo, ki izraža pozitivno energijo, ki je visoko strokovna, prilagodljiva, dinamična in profesionalna. Na podlagi ugotovitev in predlogov udeležencev delavnic, smo sprejeli neke vrste »standard« za reden in učinkovit način komuniciranja v Kolinski d.d. Z gospo Tatjano Kadunc bomo sodelovali tudi v bodoče, priporočamo pa jo vsem.

KOLINSKA d.d., kadrovska služba, Marta Pandur, strokovni sodelavec

 

Z izobraževanji mag. Kadunc smo pričeli v letu 2005. Po predhodnem razgovoru o preteklih in prihodnjih izobraževanjih smo se na sestanku vodstva podjetja odločili za tista, ki nam jih je ponudila ga. Kadunc. In sicer iz razloga, da bomo naše težave in probleme reševali praktično in si osvojene načine-standarde, katere smo na izobraževanju skupno izoblikovali, zapisali in po njih delali.

Moram reči, da smo bili že po prvi delavnici, na kateri je sodeloval vrh vodstva, izredno navdušeni in presenečeni nad načinom posredovanja znanja, ogleda filmov, ki so prikazovali kaotično stanje in nato kako se zadeve z ustreznim načinom prenosov informacij od zgoraj navzdol in obratno lepo uredijo in tečejo naprej. Izobraževanja smo nadaljevali še z nižjimi nivoji vodij v podjetju, in vedno prišli do skupne ugotovitve, da večina nesporazumov prihaja zaradi nepravilne ali pomanjkljive posredovane informacije in zaradi ne preverjanja  dogovorjenega.

Tri učne ure s področja VODENJA IN MOTIVACIJE IN KOMUNIKACIJE V ČASU HITRIH SPREMEMB ZA VSE NIVOJE VODILNIH IN VODSTVENIH DELAVCEV (21. in 22. septembra 2005 za NAJVIŠJI VRH, vključno z direktorjem podjetja, 28. in 29. novembra in 15. in .16. decembra 2005 za SREDNJI MENEDŽMENT, 9. in 10. marca 2006 za DELOVODJE in 30. in 31. marca 2006 za STROKOVNE DELAVCE). 6. in 7. aprila 2006 smo z najvišjim vrhom vodenja nadaljevali usposabljanje s temo KAKO ORGANIZIRATI SVOJE DELO IN KAKO DELEGIRATI DELO NAŠIM PODREJENIM. Svoje znanje smo tako še poglobili. Zaradi notranjih sprememb v podjetju smo začasno prekinili usposabljanje, vendar ga bomo nadaljevali v letu 2008. V navedenih izobraževanjih, vsak sklop je trajal dva dni, se je zvrstilo preko 50 slušateljev.

Po analizi izobraževanj se je izkazalo za zelo pomembno, da pričnemo z izobraževanjem od najvišjega vrha navzdol, kar nam je predhodno tudi svetovala ga. Kadunc, in da vrh podpira vsa naslednja izobraževanja. Na koncu izobraževanj smo imeli udeleženci priložnost povedati svoje mnenje o izvedbi usposabljanja mag. Kadunc. Vsi, brez izjeme, smo si bili enotnega mnenja, da je bila ta oblika izobraževanja bistveno drugačna od predhodnih, osredotočena na probleme našega podjetja, da so pridobljena znanja in osvojeni standardi takoj uporabni v praksi, zaradi česar praktično ne bo prihajalo v nadaljevanju do problemov, ki smo jih predhodno imeli, saj smo si probleme povedali, jih analizirali in ugotovili, zakaj je do njih sploh prihajalo in si v delovni načrt zapisali postopke, kako delati, da do takega stanja ne bo več prihajalo. Zelo pomembno pri vsem tem je, da se v podjetju na take situacije predhodno pripraviš, saj  se je nemogoče izobraževati takrat, ko moraš dejansko že »gasiti požar.

Naj na koncu povem, da je minilo že eno leto od zadnjega srečanja, v našem podjetju pa potekajo dogovorjeni, dnevni, tedenski in mesečni sestanki. Se pravi, informacije prihajajo od zgoraj navzdol in obratno, vsi čutimo izboljšanje na področju medsebojnih odnosov, komuniciranja in motiviranja. Znamo se pripraviti na delovne sestanke in jih tudi dobro voditi.  Pravi čas smo dobili ogromno znanja, tako da nas ne more presenetiti nobena nenadna situacija.Želela bi se ponovno zahvaliti mag. Tatjani Kadunc, da nam je posredovala ogromno znanja na drugačen način, kot smo ga bili vajeni in smo si to, kar je naredila v praksi, želeli nekje v »sanjah«, saj nismo pričakovali, da na slovenskem področju delujejo taki strokovnjaki, kot je ona.Priporočam jo vsakemu podjetju, ki je finančno stabilno in raste tako v svoji produkciji kot tudi v številu zaposlenih, kajti ga. Kadunc izvaja programe, ki so v slovenskih podjetjih nujno potrebni.

Najpomembnejše pa je dejstvo, da so prilagojeni potrebam in željam vsakega posameznega podjetja in so realni za delo.Sedaj bi lahko rekli, kot pravi Walt Disney: »Nekako zabavno je početi to, kar je nemogoče.«

PODGORJE d.o.o., Šentjernej, Majda Kranjc, vodja kadrovsko splošnega sektorja

 

Mag. Tatjana Kadunc, prof. pedagogike in sociologije kulture, samostojna podjetnica, je opravila za zaposlene v družbi MELAMIN d.d., Kočevje naslednja izobraževanja:

  • V LETU 2005: izvedla delavnico UČINKOVITEGA PREMAGOVANJA STRESA NA DELOVNEM MESTU ZA VODILNE DELAVCE;
  • V LETU 2006: izvedla intenzivni učni delavnici s področja UČINKOVITEGA PREMAGOVANJA STRESA NA DELOVNEM MESTU ZA VODSTVENE DELAVCE in USPEŠNEGA POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA (VODENJE IN MOTIVACIJA) ZA VODILNE DELAVCE;
  • V LETU 2007: izvedla intenzivno dvodnevno delavnico USPEŠNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA (VODENJE IN MOTIVACIJA) ZA VODSTVENE DELAVCE.
  • V LETU 2008:je izvedla intenzivno dvodnevno delavnico VODENJE INFORMATIVNO DELOVNIH SESTANKOV ZA VODILNE DELAVCE.
  • V LETU 2015 je izvedla intenzivno dvodnevno delavnico VODENJE INFORMATIVNO DELOVNIH SESTANKOV ZA VODILNE DELAVCE.

Delavnic se je udeležilo 24 vodilnih in vodstvenih delavcev. Odzivi pri udeležencih so bili pozitivni.

MELAMIN d. d., Kočevje, Tomo Jarni, univ.dipl.prav., direktor splošno kadrovskega sektorja