Sedaj že enaindvajset let kot samostojna predavateljica vodim komunikacijsko usposabljanje, na katerem uspešno posredujem svoje znanje, poklicne in življenjske izkušnje udeležencem po vsej Sloveniji. Vsebino programov besedne in nebesedne komunikacije prilagajam določenim ciljnim skupinam:

  • USPEŠNO POSLOVNO KOMUNICIRANJE V PROIZVODNIH IN NEPROIZVODNIH PODJETJIH (npr. v turizmu, bančništvu, arhitekturi, računovodstvu, svetovalnih dejavnostih itd.) ZA VODILNE IN VODSTVENE DELAVCE, KOMERCIALISTE, PRODAJNIKE, TRGOVCE, FINANČNIKE, INSTRUKTORJE, MENTORJE, TAJNICE, VSE ZAPOSLENE V PODJETJU
  • USPOSABLJANJE VIZ DELAVCEV – VZGOJITELJEV, UČITELJEV, PROFESORJEV, PREDAVATELJEV, PEDAGOGOV, PSIHOLOGOV IN SOCIALNIH DELAVCEVZA USPEŠNEJŠO KOMUNIKACIJO.
  • MEDSEBOJNA KOMUNIKACIJA, RETORIKA ZA UČENCE, DIJAKE IN ŠTUDENTE.
  • KOMUNIKACIJA IN UPORABNA RETORIKA ZA ZDRAVNIKE, POLITIKE, SINDIKALNE DELAVCE, HOSTESE
  • Program izvajam v SPLOŠNI OBLIKI, za vse kandidate, ki si želijo izboljšati svojo besedno in nebesedno komunikacijo. Program prilagajam drugim ciljnim skupinam.

Moj način dela so samo intenzivne učne delavnice, ki temeljijo na ustvarjalnem, aktivnem sodelovanju vseh prisotnih, kar daje pridobljenemu znanju in izkušnjam takojšnjo uporabno vrednost. Prisotni se na delavnicah počutijo sproščeno in radi sodelujejo. Udeleženci mojih usposabljanj (moje mnenje in mnenje organizatorjev izobraževanja v podjetjih in izobraževalnih ustanovah, s katerimi sodelujem) svoje znanje in izkušnje, pridobljene s pomočjo razgovora in praktičnih vaj, uspešno uporabljajo pri svojem delu v podjetju in doma v privatnem življenju. Pri svojem delu so bolj samozavestni, sproščeni, ustvarjalni in kooperativni, kar pripomore k njihovi večji delovni učinkovitosti.

V večini podjetij in vzgojno izobraževalnih ustanovah sem razvila dolgoročno sodelovanje, kjer se ne pojavljam samo v vlogi vodje izobraževalnih programov na usposabljanjih, temveč sem si pridobila tudi verodostojnost svetovalke in profesionalne partnerke. Moj delavniški način dela mi omogoča, da zaznavam, kje v podjetju in v vzgojno izobraževalnih ustanovah se pojavljajo nove izobraževalne potrebe. Z organizatorji izobraževanja se nato dogovorimo, kakšen nadaljnji izobraževalni program še potrebujejo. Če je v moji strokovni pristojnosti ali  s pomočjo sodelovanja z drugimi sodelavci – izkušenimi predavatelji , stranki tudi pripravim/o program, ki zadovoljuje njene konkretne potrebe in interese.

Posebnost mojega usposabljanja je, da skupaj z udeleženci izoblikujemo STANDARDE KOMUNICIRANJA IZ USTREZNIH PODROČIJ, ki udeležencem služijo kot smernice pri njihovem delu. Dogovorimo se tudi za način, kako se bo v prihodnosti kontroliralo izvajanje standardov komuniciranja v praksi pri vseh udeležencih. Na ta način se dosegajo ne samo kratkoročni, temveč tudi dolgoročni učinki usposabljanja, in sicer, tako na osebnem področju kot v okviru delovne enote in celotnega podjetja, kar se odraža tudi v učinkovitosti poslovanja v podjetju.

 

UKREPI ZA DOSEGO DOLGOROČNIH UČINKOV USPOSABLJANJA

 

1..Udeleženci   na koncu vsakega dela usposabljanja izpolnijo individualni delovni načrt o tem, kakšne konkretne spremembe – ukrepe bodo izvedli pri svojem delu.. Na začetku drugega dela usposabljanja  ali kratkega srečanja  vsak udeleženec poroča o svojih spremembah( kaj je izboljšal  in kje je imel težave pri uvajanju sprememb,Skupno  nato analiziramo , kje so vzroki problemov, izzivov in kako jih na učinkovit način razrešiti

2. Na tak način bomo na začetku drugega dela usposabljanja,  srečanja tudi preverili, kako so bili razrešeni vzroki skupnih problemov v podjetju, ki so bili izpostavljeni na predhodnem delu usposabljanja in kako so odgovorne osebe izpolnile svoje zadolžitve.

3. Preverili bomo, kako ocenjujejo dosežene spremembe ( pri udeležencih, ki so bili na usposabljanju) podrejeni in nadrejeni sodelavci in sodelavci v oddelkih, s katerimi udeleženci ocenjujejo. Udeležence nato  seznanimo z doseženimi rezultati. Po potrebi bomo z udeleženci razrešili vzroke nastalih problemov, izzivov,

Z  udeleženci bomo po potrebi izvedli individualna usposabljanja  na delovnem mestu

4. Udeleženci lahko na koncu usposabljanja opravijo izpit, kjer bomo preverili njihovo poznavanje in uporabo vsebine, ki jo bomo obravnavali na usposabljanju

5. Preverjali bomo, kako udeleženci izpolnjujejo dogovorjene standarde komuniciranja v praksi, pri svojem delu, Udeležencem bomo posredovali konstruktivne napotke za izboljšanje le- teh.

6.  Skupno se bomo dogovorili , kakšen bo v prihodnosti, po zaključku usposabljanja  učinkovit, reden način preverjanja izpolnjevanja dogovorjenih standardov komuniciranja pri vseh udeležencih, ki so bili na usposabljanju

( kako bodo odgovorne osebe, mentorji, nadrejeni sodelavci v prihodnosti, po zaključku usposabljanja preverjali pri svojih podrejenih sodelavcih, kako so uspešni pri i izpolnjevanju dogovorjenih timskih pravil, standardov komuniciranja pri svojem delu –  kako jim bodo na učinkovit način posredovali pohvalo in konstruktivno kritiko).

Dogovorili se bomo tudi o tem, kako bodo odgovorne osebe,  spodbujale in motivirale sodelavce  za njihovo dosledno upoštevanje standardov komuniciranja pri svojem delu,, da se bodo dosegli dolgoročni učinki pri usposabljanju, ki bodo doprinesli k njihovi boljši delovni učinkovitosti in k boljšim prodajnim rezultatom.

 

PRI ANALIZI UČINKOV USPOSABLJANJA VAM PRIPOROČAMO ŠTIRI UKREPE:

  • Analiza 360 stopinj
  • Storitev skrivnostnega kupca
  • Preverjanje znanja preko testov
  • Ocena na delovnem mestu

Vse so predstavljene v nadaljevanju.

ANALIZA 360 STOPINJ

Analiza 360˚ je orodje, ki vam omogoča, da več ocenjevalcev z različnih nivojev oceni posameznega sodelavca in mu na ta način pomaga videti njegove prednosti in potrebe po razvoju. Ocenjevalci lahko vključujejo različne perspektive oz. hierarhične nivoje v podjetju: neposredno nadrejeni, sodelavci s katerimi sodeluje na istem nivoju, člani timov, njegovi podrejeni, zunanje stranke ali dobavitelji, družina, prijatelji …

PRILAGODIMO VAŠIM POTREBAM IN SPECIFIKI

Analiza 360˚ vam omogoča, da oblikujete svoja vprašanja s pomočjo naših svetovalcev in naborov standardnih vprašanj ali pa se odločite že za obstoječe vprašalnike. Vaša analiza lahko vključuje poljubno število vprašanj in do 14 različnih ocenjevalcev:

Udeleženci lahko dobijo povratno informacijo od svojega vodje, sodelavcev, podpornega osebja in strank.

KORISTI UPORABE ANALIZE 360˚:

  • Priskrbi vam stroškovno učinkovito povratno informacijo
  • Spodbuja in izboljšuje posameznikovo in skupinsko delovno uspešnost
  • Zmanjšuje ali odpravlja ovire, ki preprečujejo ustvarjalnost in inovativnost
  • Meri posameznikov in organizacijski razvoj skozi čas
  • Pomaga bolje razumeti prednosti in slabosti posameznika
  • Pokaže na katerih področjih in veščinah potrebujejo vaši zaposleni nadaljnji razvoj
  • Izboljšuje komunikacijo na nivoju celega podjetja/oddelka, še posebej pa med vključenimi v analizo
  • Spodbuja osebni razvoj in osebno mojstrstvo, ki je ključ do medosebne učinkovitosti.

 

SKRIVNOSTNI KUPEC

Storitev skrivnostni nakup je anonimna raziskava odnosov s kupci na prodajnih mestih, izvedena osebno, telefonsko ali preko interneta. Z raziskavo preverimo, kako se prodajno osebje obnaša do kupcev, pri čemer podatkov ne pridobivamo od resničnih strank, ampak od navideznih potrošnikov – skrivnostnih kupcev.

 

Za izvedbo skrivnostnega kupca priporočamo podjetje Skrivnostni nakup: http://www.skrivnostni-nakup.com/.