1..Udeleženci na koncu vsakega dela usposabljanja izpolnijo individualni delovni načrt o tem, kakšne konkretne spremembe – ukrepe bodo izvedli pri svojem delu.. Na začetku drugega dela usposabljanja ali kratkega srečanja vsak udeleženec poroča o svojih spremembah( kaj je izboljšal in kje je imel težave pri uvajanju sprememb,Skupno nato analiziramo , kje so vzroki problemov, izzivov in kako jih na učinkovit način razrešiti
2. Na tak način bomo na začetku drugega dela usposabljanja, srečanja tudi preverili, kako so bili razrešeni vzroki skupnih problemov v podjetju, ki so bili izpostavljeni na predhodnem delu usposabljanja in kako so odgovorne osebe izpolnile svoje zadolžitve.
3. Preverili bomo, kako ocenjujejo dosežene spremembe ( pri udeležencih, ki so bili na usposabljanju) podrejeni in nadrejeni sodelavci in sodelavci v oddelkih, s katerimi udeleženci ocenjujejo. Udeležence nato seznanimo z doseženimi rezultati. Po potrebi bomo z udeleženci razrešili vzroke nastalih problemov, izzivov,
Z udeleženci bomo po potrebi izvedli individualna usposabljanja na delovnem mestu
4. Udeleženci lahko na koncu usposabljanja opravijo izpit, kjer bomo preverili njihovo poznavanje in uporabo vsebine, ki jo bomo obravnavali na usposabljanju
5. Preverjali bomo, kako udeleženci izpolnjujejo dogovorjene standarde komuniciranja v praksi, pri svojem delu, Udeležencem bomo posredovali konstruktivne napotke za izboljšanje le- teh.
6. Skupno se bomo dogovorili , kakšen bo v prihodnosti, po zaključku usposabljanja učinkovit, reden način preverjanja izpolnjevanja dogovorjenih standardov komuniciranja pri vseh udeležencih, ki so bili na usposabljanju
( kako bodo odgovorne osebe, mentorji, nadrejeni sodelavci v prihodnosti, po zaključku usposabljanja preverjali pri svojih podrejenih sodelavcih, kako so uspešni pri i izpolnjevanju dogovorjenih timskih pravil, standardov komuniciranja pri svojem delu – kako jim bodo na učinkovit način posredovali pohvalo in konstruktivno kritiko).
Dogovorili se bomo tudi o tem, kako bodo odgovorne osebe, spodbujale in motivirale sodelavce za njihovo dosledno upoštevanje standardov komuniciranja pri svojem delu,, da se bodo dosegli dolgoročni učinki pri usposabljanju, ki bodo doprinesli k njihovi boljši delovni učinkovitosti in k boljšim prodajnim rezultatom.
PRI ANALIZI UČINKOV USPOSABLJANJA VAM PRIPOROČAMO ŠTIRI UKREPE:
- Analiza 360 stopinj
- Storitev skrivnostnega kupca
- Preverjanje znanja preko testov
- Ocena na delovnem mestu
Vse so predstavljene v nadaljevanju.
ANALIZA 360 STOPINJ
Analiza 360˚ je orodje, ki vam omogoča, da več ocenjevalcev z različnih nivojev oceni posameznega sodelavca in mu na ta način pomaga videti njegove prednosti in potrebe po razvoju. Ocenjevalci lahko vključujejo različne perspektive oz. hierarhične nivoje v podjetju: neposredno nadrejeni, sodelavci s katerimi sodeluje na istem nivoju, člani timov, njegovi podrejeni, zunanje stranke ali dobavitelji, družina, prijatelji …
PRILAGODIMO VAŠIM POTREBAM IN SPECIFIKI
Analiza 360˚ vam omogoča, da oblikujete svoja vprašanja s pomočjo naših svetovalcev in naborov standardnih vprašanj ali pa se odločite že za obstoječe vprašalnike. Vaša analiza lahko vključuje poljubno število vprašanj in do 14 različnih ocenjevalcev:
Udeleženci lahko dobijo povratno informacijo od svojega vodje, sodelavcev, podpornega osebja in strank.
KORISTI UPORABE ANALIZE 360˚:
- Priskrbi vam stroškovno učinkovito povratno informacijo
- Spodbuja in izboljšuje posameznikovo in skupinsko delovno uspešnost
- Zmanjšuje ali odpravlja ovire, ki preprečujejo ustvarjalnost in inovativnost
- Meri posameznikov in organizacijski razvoj skozi čas
- Pomaga bolje razumeti prednosti in slabosti posameznika
- Pokaže na katerih področjih in veščinah potrebujejo vaši zaposleni nadaljnji razvoj
- Izboljšuje komunikacijo na nivoju celega podjetja/oddelka, še posebej pa med vključenimi v analizo
- Spodbuja osebni razvoj in osebno mojstrstvo, ki je ključ do medosebne učinkovitosti.
SKRIVNOSTNI KUPEC
Storitev skrivnostni nakup je anonimna raziskava odnosov s kupci na prodajnih mestih, izvedena osebno, telefonsko ali preko interneta. Z raziskavo preverimo, kako se prodajno osebje obnaša do kupcev, pri čemer podatkov ne pridobivamo od resničnih strank, ampak od navideznih potrošnikov – skrivnostnih kupcev.
Za izvedbo skrivnostnega kupca priporočamo podjetje Skrivnostni nakup: http://www.skrivnostni-nakup.com/.
|