Z vajami bodo udeleženci ozavestili in izboljšali svoje komunikacijsko vedenje. Odkrili bodo svoje prednosti, pomanjkljivosti in vzroke najpogostejših napak, kar bo vplivalo na spremembo njihovega razmišljanja in ravnanja. Pridobili si bodo konkretne spretnosti in znanje, ki ga bodo uporabili pri svojem delu,da bodo poslovno bolj uspešni in učinkoviti. Pri večini programov bomo izoblikovali standarde komuniciranja, ki bodo udeležencem služili kot vodilo pri njihovem delu. Programi se lahko izvajajo za potrebe skupinskega in individualnega usposabljanja. Programi se lahko prilagodijo glede na vaše konkretne potrebe. Na koncu programov bo naveden način dela, trajanje usposabljanja, število udeležencev ter način izvedbe in plačila.

Seznam programov s področja poslovne komunikacije

TRAJANJE:
Od  8, 10, 20 do 60 učnih ur . GLEDE NA POTREBE IN INTERES STRANKE SE LAHKO PRILAGODI ŠTEVILO IZVEDENIH UČNIH UR .

 

OBLIKE IN METODE DELA:
UČNA DELAVNICA. Urjenje spretnosti s pomočjo strukturiranih vaj, individualnih nastopov z analizo izvedenih nastopov, simulacij, iger vlog, analize DVD posnetkov. Individualno delo, delo v parih in v manjših skupinah.

 

ŠTEVILO UDELEŽENCEV:
Usposabljanje se lahko izvede: .-  s posameznim udeležencem – individualno usposabljanje. s skupino udeležencev. Zaradi aktivnega sodelovanja je najprimernejše število udeležencev v skupini od 8 do 12.

 

NAČIN IZVEDBE IN PLAČILA:
Dogovori se v obliki medsebojne pogodbe. Cena se določi na skupnem razgovoru.

 

IZVAJALKA,IZVAJALCI USPOSABLJANJA:
Mag. TATJANA KADUNC, profesorica pedagogike in sociologije kulture. Sodelujem s strokovnjaki iz različnih področij dela, tako da lahko s skupnimi močmi rešimo vse vaše konkretne potrebe.