Na usposabljanju si bodo udeleženci pridobili znanje in konkretne spretnosti, kako na učinkovit način komunicirati s sodelavci v drugih oddelkih v podjetju da bodo:
- Izboljšali sodelovanje med sodelavci v različnih oddelkih.
- Povečali motivacijo sodelavcev, njihovo zadovoljstvo pri opravljanju skupnih delovnih nalog in oblikovanje skupne pripadnosti zaposlenih v podjetju.
- Izboljšali kvaliteto dela sodelavcev, zmanjšati število pritožb strank, število reklamacij in znižati stroške pri delu.
- Dvignili učinkovitost zaposlenih pri njihovem delu.
Na usposabljanju bodo udeleženci spoznali:
Kako izpolniti zahteve svojih zunanjih in notranjih strank ter kako postavljati zahteve svojih zunanjim in notranjim dobaviteljem, da se delo opravi kvalitetno.
- Postaviti jasno dogovorjene cilje glede na ustrezna merila (kvaliteta in kvantiteta opravljenega dela, čas, stroški).
- Doseči pripadnost zaposlenih in zavedanje, da je vsak zaposleni v podjetju pomemben člen v delovanju celotnega podjetjih.
- Kako vzpostaviti redno komunikacijo ter informativno delovne sestanke med oddelki.
- Kako pravočasno prenesti potrebne informacije za delo med oddelki.
- Kako poiskati vzroke skupnih problemov in izoblikovati skupno konstruktivno rešitev le teh.
- Kako določiti sklepe sestanka in zadolžitve izvedbe v praksi.
- Kako vzpostaviti preventivni način doseganja kakovosti.