Na usposabljanju si bodo udeleženci pridobili znanje in konkretne spretnosti, kako na učinkovit    način komunicirati s sodelavci v drugih oddelkih v podjetju  da bodo:                  

  • Izboljšali sodelovanje med sodelavci v različnih oddelkih.
  • Povečali motivacijo sodelavcev, njihovo zadovoljstvo pri opravljanju skupnih delovnih nalog in oblikovanje skupne pripadnosti zaposlenih v podjetju.
  • Izboljšali kvaliteto dela sodelavcev, zmanjšati število pritožb strank, število reklamacij in znižati stroške pri delu. 
  • Dvignili učinkovitost zaposlenih pri njihovem delu.

 

Na usposabljanju bodo udeleženci  spoznali:

Kako izpolniti zahteve svojih zunanjih in notranjih strank ter kako postavljati zahteve svojih zunanjim in notranjim dobaviteljem, da se delo opravi kvalitetno.

  • Postaviti jasno dogovorjene cilje glede na ustrezna merila (kvaliteta in kvantiteta opravljenega dela, čas, stroški).
  • Doseči pripadnost zaposlenih in zavedanje, da je vsak zaposleni v podjetju pomemben člen v delovanju celotnega podjetjih.
  • Kako vzpostaviti redno komunikacijo ter informativno delovne sestanke med oddelki.
  • Kako pravočasno prenesti potrebne informacije za delo med oddelki.
  • Kako  poiskati vzroke skupnih problemov in izoblikovati skupno konstruktivno rešitev le teh.
  • Kako določiti sklepe sestanka in zadolžitve izvedbe v praksi.
  • Kako vzpostaviti preventivni način doseganja kakovosti.