Z razgovorom in vajami v obliki iger vlog si bodo udeleženci pridobili znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri svojem delu.
Skupno bomo izoblikovali standarde komuniciranja, ki bodo udeležencem služili kot vodilo pri njihovem delu.
1. KOMUNIKACIJA IN PRODAJA PO TELEFONU (pri vhodnih in izhodnih klicih).
- Kako naj poteka uspešna prodaja po telefonu (priprava za pogovor, ugotavljanje strankinih potreb, pravilna predstavitev lastnosti, prednosti in koristi svojega izdelka, storitve, premagovanje strankinih ugovorov, sklenitev kupčije);
- kako komunicirati z zahtevno, težavno stranko, kako reševati pritožbe stranke..
2. USPEŠNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA PRI PROFESIONALNI PRODAJI (za vodje prodaje, komercialiste, trgovske zastopnike in potnike)
PRODAJNE AKTIVNOSTI:
- Kako pravilno organizirati svoje delo s strankami, kako si pridobiti njihovo spoštovanje, še zlasti tedaj, ko rešujete njihove težave;
- priprava in vodenje učinkovitega pogovora s stranko (kako zaznati strankine potrebe in kako ji na prepričljiv način posredovati lastnosti prednosti in koristi svojih izdelkov);
- premagovanje ugovorov, komunikacija s težavno stranko.
- učinkovita komunikacije pri sklenitvi kupčije s stranko.
POPRODAJNE AKTIVNOSTI:
- Kako si pridobiti zaupanje stranke in kako z njo navezati dolgoročnejše sodelovanje;
- učinkovito reševanje strankinih pritožb, komunikacija z zahtevno, težavno stranko.
3. USPEŠNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA ZA PRODAJALCE NEMATERIALNIH PROIZVODOV (npr.:zavarovanje, distribucija naročil po pošti, bančništvo), STROKOVNIH USLUG (npr.: turizem, izobraževanje, računovodstvo, pravo, arhitektura) ter VISOKO KAKOVOSTNIH PROIZVODNIH SREDSTEV (npr.:stroj za proizvodnjo ali konstruiranje)
- Kako si pridobiti zaupanje in spoštovanje stranke;
- kako z metodami prepričevanja preprečiti strankine dvome v vašo storitev, proizvod;
- kako delovati v odnosu do stranke kot njen nepristranski svetovalec in kako ji na nevsiljiv način pomagati rešiti njene probleme;
- kako s stranko razviti profesionalno partnerstvo in dolgoročno sodelovanje;
- timska prodaja.
- učinkovito reševanje strankinih pritožb, komunikacija z zahtevno, težavno stranko.
4. DOSEGANJE BOLJŠE PRODAJE S TEHNIKO POSTAVLJANJA VPRAŠANJ SPIN – ZA PRODAJALCE, KI SKLEPAJO POSEL VEČJE VREDNOSTI IN OBSEGA (vodje prodaje, prodajalci in pomožno prodajno osebje)
- Določiti tiste načine obnašanja, ki pri veliki kupčiji privedejo do uspeha;
- analizirati svoje prodajno obnašanje ter obnašanje drugih in prepoznati uspešno oziroma neuspešno prodajno obnašanje;
- načrtovati prodajni razgovor po SPIN-u in uspešno uporabljati SPIN spretnosti, da stranko pripravite do tega, da spozna svoj problem, da sprejme ponujeno rešitev, ker se sama prepriča o svoji potrebi po nakupu.
5. USPEŠNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA PRI PROFESIONALNI PRODAJI V TRGOVINI IN STORITVAH
- Kako se pripraviti na prodajni pogovor in kako ga učinkovito voditi;
- Kako pridobiti zaupanje strank (dobro morate poznati svojo ponudbo, sprejmite stranko z nasmehom, odkrijte strankine želje in potrebe s tem, da sprašujete, spodbujate in aktivno poslušate, svoj jezik prilagodite strankinemu razumevanju, izdelke, storitve opisujte v smislu njihovih koristi, prednosti, ne samo lastnosti, premagujte ugovore, sklenite posel);
- komunikacija s težavno, zahtevno stranko;
- učinkovito reševanje strankinih pritožb.