1. VODENJE IN MOTIVACIJA

Udeleženci bodo spoznali:

  • kakšen stil vodenja imajo in kako ga izboljšati.
  • kako voditi posameznike in skupino preko različnih stilov vodenja:

– da bodo le-ti motivirani; 

– da bodo imeli razvite potrebne sposobnosti za delo (ciljno vodenje -kako jim posredovati: kaj se od njih pričakuje in zakaj; povratne informacije o učinkovitosti;

– pohvala in   konstruktivna kritika; kako sodelavcem posredovati inovacije, novosti v podjetju in potrebne  informacije za učinkovito delo, učinkovito reševanje vzrokov problematičnih področij pri delu pri posamezniku in skupini  in   načrt za izboljšanje problemov);

skupno zaznavanje stanja v podjetju (kaj se izvaja dobro, kaj pa bi bilo potrebno še izboljšati;

skupno oblikovanje rešitve problemov v podjetju;

skupno oblikovanje pravil, standardov komuniciranja v podjetju, ki bodo udeležencem služili kot vodilo pri njihovem delu.

 

2. KAKO ORGANIZIRATI SVOJE DELO IN KAKO ORGANIZIRATI DELO PODREJENIH – KAKO DELEGIRATI. USPOSABLJANJE ZA SAMOSTOJNO DELO.

Izvedba vaj za pridobitev konkretnih spretnosti pri organizaciji svojega dela( pri osebni komunikaciji, pri komunikaciji po telefonu,pri komunikaciji po elektronski pošti in pri načinu dela) in pri delegiranju dela svojim sodelavcem ter pri  usposabljanju sodelavcev za samostojno opravljanje delovnih nalog.

 

3. UČINKOVITO VODENJE DELOVNIH SESTANKOV, SKUPNO, SPROTNO ODSTRANJEVANJE VZROKOV PROBLEMOV V SVOJEM TIMU

  • Izvedba vaj – vodenje delovnih sestankov, kjer si bodo udeleženci pridobili konkretne spretnosti za  pripravo in vodenje sestankov (kako skupino aktivirati, tako da konstruktivno sodelujejo vsi člani v skupini, kako skupino osredotočiti, da se ne oddaljujejo od bistva teme, kako skupino združiti, preprečiti napadalnost);  in za učinkovito sodelovanje kot udeleženec sestanka.

 

4. KOMUNIKACIJA VODSTVENIH DELAVCEV V ČASU HITRIH SPREMEMB V PODJETJU (REORGANIZACIJA, ZDRUŽEVANJE), DA SE PREPREČIJO GOVORICE ZAPOSLENIH, UČINKOVITO VODENJE INFORMATIVNIH SESTANKOV PRI SPROTNEM PRENOSU POTREBNIH INFORMACIJ SVOJIM ZAPOSLENIM

  • Izvedba vaj v vodenju informativnih sestankov, kjer si bodo udeleženci pridobili konkretne spretnosti za pripravo in vodenje sestankov, pri prenosu informacij.
  • Kako posredovati vsem enake informacije;
  • kako v obliki dvosmerne komunikacije posredovati novice vodjem oddelkov;
  • kako organizirati kratka srečanja celotnega tima (kako se pripraviti na informativne sestanke in kako jih uspešno voditi);
  • kako znati ljudi aktivno poslušati, spodbujati njihova vprašanja in ideje, preverjati njihovo razumevanje;
  • kako upoštevati izkušnje in ideje zaposlenih, da vas opozorijo na težave, preden le – te nastopijo.

 

5. VODENJE PROBLEMATIČNIH LJUDI

Z vajami v obliki iger vlog si bodo udeleženci pridobili konkretne spretnosti in znanje s področij:

  • Besedne in nebesedne komunikacije pri učinkovitem reševanju konfliktnih situacij s svojimi sodelavci;
  • kako z vedenjskim pristopom voditi problematične ljudi (kako ugotoviti, kaj neprimerno vedenje povzroča in kaj ga spodbuja, izvedba načrta za spremembe in njegova uspešna izpeljava v praksi, kako sodelavcem posredovati pravočasno učinkovito povratno informacijo o učinkovitosti njihovega dela – pohvalo in konstruktivno kritiki – kontrola načrta v prihodnosti).

 

6. USPEŠNO VODENJE LETNIH RAZGOVOROV O RAZVOJU DELAVČEVE KARIERE

Udeleženci si bodo pridobili konkretno znanje in spretnosti:

  • Kako se pripraviti na letni razgovor, kako ga voditi in končati;
  • kako se vživeti v položaj delavca;
  • kako delavca pohvaliti in mu izreči konstruktivno kritiko;
  • kako spodbujati razvoj, dozorevanje, osebnostno in profesionalno rast svojih zaposlenih.

 

7. KAKO MOTIVIRATI TALENTIRANE, SPOSOBNE LJUDI, DA NE BODO ODHAJALI H KONKURENCI

  • Kateri so glavni razlogi, zakaj uspešni ljudje zapustijo službo (stres, pomanjkanje priznanja in zdolgočasenost). 
  • Načini in tri pravila, kako obdržati svoje najboljše ljudi.

 

8. KAKO V PODJETJU ZMANJŠEVATI BOLNIŠKO ODSOTNOST ZAPOSLENIH LJUDI

  • Udeleženci bodo spoznali, zakaj prihaja do povečane bolniške odsotnosti v delovni skupini, katero vodijo;
  • spoznali bodo, kako odstraniti vzrok problema, zaradi katerega prihaja do povečane bolniške odsotnosti v delovni skupini, ki jo vodijo;
  • kako znati pri posameznikih, ki imajo pogosto bolniško odsotnost, ločiti na diskreten način z medsebojnim pogovorom, pravo bolniško odsotnost od neprave in kako doseči soglasje glede rešitve problema, da zaposleni prevzamejo odgovornost;
  • načrt za zmanjševanje bolniške odsotnosti ljudi.

 

9. KAKO SODELAVCEM SPOROČATI NEPRIJETNE NOVICE (npr.: odpuščanje, premeščanje itd)

Udeleženci si bodo z vajami pridobili znanje in konkretne spretnosti:

  • Kako se pripraviti in kako sodelavcem na konstruktiven način s svojo besedno in nebesedno komunikacijo sporočati neprijetne novice.

 

10. VODENJE TIMSKEGA ODLOČANJA, TEHNIKA USTVARJALNEGA MIŠLJENJA, USPOSABLJANJE VODSTVENIH DELAVCEV ZA ZAZNAVANJE IN KONSTRUKTIVNO TIMSKO REŠEVANJE PROBLEMOV

  • Teoretična osvetlitev, razgovor in vaja v BRAINSTORMINGU (uspešna metoda individualnega in skupinskega reševanja problemov v industriji za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja in sodelovanja).