1. UČINKOVITA POSLOVNA KOMUNIKACIJA S STRANKAMI IN SODELAVCI
Udeleženci si bodo z vajami, pridobili znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri uspešni komunikaciji pri osebnem stiku, pri pogovoru po telefonu in pri pisni komunikaciji
Obravnavali bomo sledeča področja:
- Kako besedno in nebesedno komunicirati pri pravilnem odnosu s stranko:
- pri osebnem stiku;
- pri komunikaciji po telefonu pri vhodnih in izhodnih klicih;
- pri komunikaciji po elektronski pošti;
- pri oblikovanju poslovnih dopisov
- Kako ravnati s težavno, zahtevno stranko.
- Kakšni so problemi udeležencev v odnosi z zunanjo in notranjo stranko.
- Kako lahko odnos do stranke izboljšamo.
2. BESEDNA IN NEBESEDNA KOMUNIKACIJA PRI UČINKOVITEM REŠEVANJU KONFLIKTNIH SITUACIJ
Udeleženci si bodo z vajami, v obliki iger vlog pridobili znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri svojem delu.
Obravnavali bomo sledeča področja:
- Aktivno poslušanje drugih.
- Kako pridobiti poslušalce, njihovo pozornost, ko jih poskušamo prepričati o nasprotnem mnenju, uporaba argumentiranega pristopa, JAZ – sporočila;.
- Kaj je pomembno za dosego skupne rešitve, cilja.
- Kako komunicirati z različnimi tipi težavnih strank( jezna, vzvišena,klepetava, neodločna stranka, itd.).
- Igra vlog. Poglobljena analiza individualnih nastopov udeležencev.
3. REŠEVANJE PRITOŽB
Udeleženci si bodo pridobili z vajami v obliki iger vlog znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri svojem delu.
- Zaznali bomo konkretne probleme udeležencev v zvezi z reševanjem pritožb;
- Spoznavanje besedna in nebesedne komunikacije pri učinkovitem reševanju pritožb.
4. SAMOZAVESTNO VEDENJE IN OBVLADOVANJE NEPRIJETNIH SITUACIJ
- Kako se znamo braniti s svojim besednim in nebesednim vedenjem v neprijetnih situacijah;
- samozavestna (ne preveč omahljiva ali sovražna) zavrnitev partnerja.
5. UČINKOVITO VODENJE TIMSKEGA DELA :
Udeleženci si bodo z vajami pridobili znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri svojem delu.
- Oblikovanje uspešnih timov;
- timsko odločanje;
- spodbujanje motivacije v timu.
6. KAKO IZBOLJŠATI KOMUNIKACIJO IN TIMSKO DELO VSEH ZAPOSLENIH – KAKO BITI UČINKOVIT ČLAN V PODJETJU
- Kako besedno in nebesedno komunicirati pri pravilnem odnosu do sodelavcev in nadrejenih.