1. UČINKOVITA POSLOVNA KOMUNIKACIJA S STRANKAMI IN SODELAVCI

Udeleženci si bodo z vajami, pridobili znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri uspešni komunikaciji pri osebnem stiku, pri pogovoru po telefonu in pri pisni komunikaciji

Obravnavali bomo sledeča področja:

  • Kako besedno in nebesedno komunicirati pri pravilnem odnosu s stranko:
  • pri osebnem stiku;
  • pri komunikaciji po telefonu pri vhodnih in izhodnih klicih;
  • pri komunikaciji po elektronski pošti;
  • pri oblikovanju poslovnih dopisov
  • Kako ravnati s težavno, zahtevno stranko.
  • Kakšni so problemi udeležencev v odnosi z zunanjo in notranjo stranko.
  • Kako lahko odnos do stranke izboljšamo.

 

2. BESEDNA IN NEBESEDNA KOMUNIKACIJA PRI UČINKOVITEM REŠEVANJU KONFLIKTNIH SITUACIJ

Udeleženci si bodo z vajami, v obliki iger vlog pridobili znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri svojem delu.

Obravnavali bomo sledeča področja:

  • Aktivno poslušanje drugih.
  • Kako pridobiti poslušalce, njihovo pozornost, ko jih poskušamo prepričati o nasprotnem mnenju, uporaba argumentiranega pristopa, JAZ – sporočila;.
  • Kaj je pomembno za dosego skupne rešitve, cilja.
  • Kako komunicirati z različnimi tipi težavnih strank( jezna, vzvišena,klepetava, neodločna stranka, itd.).
  • Igra vlog. Poglobljena analiza individualnih nastopov udeležencev.

 

3. REŠEVANJE PRITOŽB

Udeleženci si bodo pridobili z vajami v obliki iger vlog znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri svojem delu.

  • Zaznali bomo konkretne probleme udeležencev v zvezi z reševanjem pritožb;
  • Spoznavanje besedna in nebesedne komunikacije pri učinkovitem reševanju pritožb.

 

4. SAMOZAVESTNO VEDENJE IN OBVLADOVANJE NEPRIJETNIH SITUACIJ

  • Kako se znamo braniti s svojim besednim in nebesednim vedenjem v neprijetnih situacijah;
  • samozavestna (ne preveč omahljiva ali sovražna) zavrnitev partnerja.

 

5. UČINKOVITO VODENJE TIMSKEGA DELA :

Udeleženci si bodo  z vajami pridobili   znanje in konkretne spretnosti, ki jih bodo uporabili pri svojem delu.

  • Oblikovanje uspešnih timov;
  • timsko odločanje;
  • spodbujanje motivacije v timu.

 

6. KAKO IZBOLJŠATI KOMUNIKACIJO IN TIMSKO DELO VSEH ZAPOSLENIH – KAKO BITI UČINKOVIT ČLAN V PODJETJU

  • Kako besedno in nebesedno komunicirati pri pravilnem odnosu do sodelavcev in nadrejenih.